måndag, november 06, 2006

Önskelista! Velvet eller Velvet

Jag har fått mersmak för klänningar och skulle gärna ha det varje dag. Eller nja, kanske skulle bli tjatigt. Men det är bekvämt, snyggt och trendigt.

Den här godingen till höger från Velvet finns på Revolve clothing och kostar ca 650 kr. Den till vänster kostar ca 550:- och även den hittar du på samma ställe.

Jag kan inte bestämma mig. Den till vänster är en aningen kortare och gör att jag vill ha den till höger. Den till höger har inte knapparna som den till vänster har. Hmmm jag får ta mig en ordentlig funderare. Någon som kan hjälpa mig? :)


8 kommentarer:

Anonym sa...

den till vänster :) fast jag undrar hur de är i storlekarna. Du har en väldigt fin hängslejkol längre ner i grått. Hurdan är den i kvaliten ser mysig ut :)

/malin

Anonym sa...

förresten har du kollat in acnes klänning? så fin :)

vanity sa...

hej
jag känner med för den till vänster. men den är lite kortare och det stör mig lite. vi får se.
den gråa kjolen är mestadels bomull och är superskön. finns i svart med :)...tror jag gav ca 500-600 för den.

vanity sa...

hej
du menar den klänningen för 1800? som finns på bubbleroom? den är supersnygg. men den kostar därefter också :)...vem vet tomten kanske kommer med den i jul
mvh charlotte

Anonym sa...

haha ja man kan alltid hoppas, jag har faktiskt varit rätt snäll iår :) tjallamalla har en för 600 nått tror jag, också fin fast lite mer fest kanske?

Ja känner också att den är lite för kort. Var köpte du kjolen? Ser fin ut till våren. Hur går det med skinnjackan förresten (tjatig). Ja det va den från bubbelroom jag menade, uppger du koden "stureplan" får du 20% rabatt.

hej hej!

vanity sa...

Hej
Nu har jag mailat jackan. ja klänningen på tjallamalla är nog lite mer fest. men jag gillar inte draperingen vid brösten. jag gillar mer enkla linjer utan en massa ryshpysh eller hur det stavas :)

Kjolen köper jag genom en kontakt jag har utomlands. Jag kommer öpnna en webbutik så småningom med hans kläder. Men jag tar gärna hem en till dig om du vill ha. Även fin att ha i vinter. Med en långärmad under och ett par strumpbyxor.

Tack för tipset angående de 20%
hej hej

Anonym sa...

åh va roligt, och vad snäll du är. Ska definitivt tänka på kjolen och jackan, så hör jag av mig.

tack igen, du förgyllde min dag :)

/malin

vanity sa...

hej igen
kjolen finns i svaert också
ha en bra kväll
nu blir det slappa i soffan