torsdag, september 21, 2006

nytt köp på nätet

6 kommentarer:

Anonym sa...

Var har du köpt kjolen? Hur fin som helst!

vanity sa...

hej
tack så hemsk mycket, tycker jag med :)
har en konakt på internet, kan ta hem en till dig med om du vill. kostar 600:- + frakt

Anonym sa...

Gud vad snällt! Hur är dem i storlekarna då? Vad är det för märke?

vanity sa...

hej
det är inget speciellt märke. eller det finns rättare sagt in någon lapp i kjolen. han syr upp på beställning.
dom är normala i storlekarna. jag har alltid small och det har jag i denna med....vill du att jag tar hem en till dig?? mvh charlotte

vanity sa...

hej
det är inget speciellt märke. eller det finns rättare sagt in någon lapp i kjolen. han syr upp på beställning.
dom är normala i storlekarna. jag har alltid small och det har jag i denna med....vill du att jag tar hem en till dig?? mvh charlotte

vanity sa...

finns även i svart :)